April april!

Första april idag. Jag satt och läste Corren i förmiddags när jag åt frukost och hittade ganska omgående årets aprilskämt. Inte så troligt att interner på Skänningeanstalten ska renovera Göta Kanal vid Berg för hand med spadar direkt va? ;) Motala tidning harb jag inte hunnit kolla igrenom än, men jag har för mig att de brukar ha snäppet sämre och mindre troliga artiklar där. Har läst en del i socialpsykologiboken idag också, den är nog den intressantaste bok hittills sen vi började läsa psykologi A. Trevligt.

Dagen har även ägnats åt att städa Sixtens bur och att fixa iordning Linnéas blogg. Jag har visst fått titeln som bloggdesign-expert, trots att det få grejer jag kan ändra har jag lärt mig genom att googla. Hon blev nöjd med resultatet iaf, och det är huvudsaken!

Ikväll blir det först en föröl hos Ef eller Em, och sen tänkte vi cykla(!) ner till Wetternmagasinet. Har inte vart där sedan i somras så det ska bli skoj :)

Kommentarer
Postat av: EF

ÅH, expert minsann, då får du gärna hjälpa mig ;) Krille är så seg!

2010-04-01 @ 18:53:57
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0