Måndag

Då var det dags för ett litet inlägg igen då. Jag och Fabbe har precis ätit jättegod sallad med champinjoner, tomat, sallad, gurka och majs. Mumsigt! Trevligt att ha honom hemma igen, jag har varit själv i helgen och Fabbe har varit i Skövde på testhelg. Enligt honom är det nu ca 90% chans att han kommer med i NBG. Kul för honom, men det innebär också att han missa Cypern i augusti, tror dom skulle rycka in den andra? I vilket fall har vi avbeställningsskydd, eller så hittar vi en ersättare :)

Pratade med Linnéa igår och hon och Erik ska fixa gästleg åt Fabbe och mig på Valborg så vi kommer in på alla nationer. Som det ser ut nu siktar vi på Norrlands, det var tydligen den största. Men innan vi drar dit ska vi ut och käka och fira Linnéa. Jag har ingen aning vad som händer på nationer, det finns bara en i Örebro och den är typ 3 månaders kö för att gå med i. Hoppas iaf på trevligt folk, bra musik och kall öl!

I lördags var jag hemma hos Camilla i min klass för första gången. Vi blev ett trevligt lite gäng från "klassen" där jag inte hade träffat vissa på flera månader. Vi hade tänkt gå ut först men sen hade vi massor att prata om och tiden sprang iväg så att klockan blev halv ett helt plötsligt. Jag, Mari, Clara och hennes kompis går istället till Max och käkar. Camilla bor också vid universitetet så det blev en lagom omväg för mig hem, men vad gör man inte för en burgare? ;)

Imorn är jag ledig, och då jävlar ska jag gå till gymmet. Har köpt sommarens bikini nu också, beach 2010 here I come!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är på nationerna allt händer, typ som erat kårhus fast de finns typ 12 till, och ja, de finns kall öl där ;)



Snälla, kan inte du lägga upp en bild på årets snygging? :P

2010-04-20 @ 11:09:58
Postat av: Maackyy

så fin blogg, fler bilder? (a)

2010-04-20 @ 11:34:43
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0