Shoppingdilemma

Hjälp mig, jag har ett dilemma! Har hittat fem jättefina grejer på Nelly till ett sammanlagt pris av 625 kr. Nu är frågan, vilka plagg ska jag köpa? Vilka plagg får jag köpa? Får jag köpa alla? Köpte precis en personlighetspsykologibok för 393 kr på Adlibris också, vet inte om jag får lägga ut sådär jättemycket pengar till. Å andra sidan var allt jättefint och somrigt (och billigt var för sig) och jag vet att jag kommer att använda allt. Fabbe tar inte mitt problem på allvar här utan skrattar bara åt mig över min shoppingångest. Så snälla, tyck till och hjälp mig! :P


Hallonröda shorts från Jeane Blush. Pris: 89 kr


Zebrarandig tröja från Serious Sally by Rut m.fl. Pris: 143 kr


Leggings från Club L. Pris: 116 kr


Klänning från Paprika. Pris: 224 kr


Baslinne från Vero Moda. Pris: 53 kr



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Suck, jag fattar inte ens att du överhuvudtagt frågade fabbe ^^ De enda svaret jag får av Erik i såna fall är "dom va fina allihopa, gör som du vill" :P



Så då är de tur att du har mig o lite girlfriends. ;)

Köpa allihopa känns lite väl mkt kanske, sprid ut de isåfall. Annars tycker jag att du ska köpa shortsen, leggingsen och linnet. Klänningen och tröjan va väldigt lika saker du redan har :)

Så, there you go. <3

2010-04-28 @ 12:01:20
Postat av: Lina

Haha, jag håller med ovanstående talare:)

2010-04-28 @ 19:20:22
Postat av: Elin

nr 1, 3 och 4!

..fast eftersom det var så billigt så ta allt :)

2010-04-28 @ 23:25:13
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Ja, Freja har också snygg kropp!

2010-04-29 @ 10:31:04
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Leggingsen var fantastiska!! <3

2010-04-29 @ 12:07:00
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0