Söndag

Nu har det äntligen blivit dags för en uppdatering. Jag tycker det bara känns meningslöst att skriva ett inlägg för inläggets egen skull och inte för att har något vettigt att komma med. Men. Så. Nu har det blivit dags.

Helgen har varit lugn, till skillnad från förra som gick alldeles för fort. I fredags var jag på inflyttningsfest hos Frida i en korridor i Tybble. Det var supertrevligt, träffade massor härliga människor som jag inte sett på ett tag, alltid lika kul :)

Igår blev en lugn dag, Fabbe har vart på Tjällossning hela helgen så jag roade mig själv med plugg och film. Idag har vi vart ute och gått i det härliga vårvädret (har t.om. plockat fram skinnjackan, weey!) och kollat på 2001: Ett rymdäventyr. Allvarligt talat, det var den sjukaste film jag sett på väldigt länge. Undrar vad Kubrick och co gick på under inspelningarna, något måste det iaf ha varit. Men, den låg trots allt på listan över filmer man ska se innan man dör, så jag fick snällt tvinga mig igenom den ;)

Imorn är jag ledig och Fabbe slutar 12 så vi tänkte faktiskt gå till Gustavsvik och bada. Jag har trots allt bara varit där två gånger sen jag flyttade till Örebro, är ju skandal egentligen.

Nu väntar sängen. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0