Valborg

Kom precis hem och sitter och laddar här nu inför Uppsalaresa. Mammi och pappi kommer om ca 20 minuter och då måste jag vara klar. Har skrivit tenta i socialpsykologi nu precis, och den gick rätt okej faktiskt, trots att jag inte har pluggat allt för mycket. Jag har lärt mig att man inte ska oroa sig, då blir man bara nervös och svarar fel. Man ska ta det lugnt och försiktigt och läsa frågorna ordentligt.

Linus och Tom var här en stund på dan idag och kollade in lägenheten, lagom bakis var dom, iaf Linus :P Dom bestämde ju sig för att ta en liten partytripp till Örebro, så jag var och hälsade på Hella igår där det förfestades. Jag tog det lugnt av förklarliga skäl, det räcker med Valborg känner jag ;)

Nu är tentan hursomhelst överstökat, och resten av helgen har jag bara roliga saker att se fram emot. Håller på och packar det sista här nu, jag har precis som Ef väldiga bekymmer över vad jag ska ha på mig under helgen! Just nu är hela väskan fullproppad med kläder. Det kan ju bli både varmt och kallt liksom och då vill man ju vara snygg oavsett. På dan imorn lär man väl vara ute rätt mycket, imorn kväll siktar vi på Norrlands, precis som alla andra jag snackat med verkar göra. Så ses där ;)

Btw så bestämde jag mig med kläderna, så nu är shortsen, leggingsen och klänningen efterskickade från Nelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0