Burger

Fabbe och jag har precis käkat hemmagjorda hamburgare med fullkornsbröd, tacosås, sallad, gurka och ost. Slår Max, BK och Donken alla gånger! Snabbt går det att göra också, perfekt när man är hungrig (som jag är :P). Fabbe skulle iväg nu och öva lite inför fredag, det är ju finsittning på Kåren med Teknat och Serum och jag är Fabbes "plus one". Under middagen ska han och tre killar till dansa till Call on me, komplett med gympadräkter och allt. Kommer bli så jävla kul att se, och jag ska filma också har jag tänkt. Får se om den får komma upp på fejs eller ej ;)

Jag, Mari, David och Stefan håller på för fullt och tentapluggar den här veckan. Rekord tror jag, hela 10 dagar kvar! Har nog aldrig varit ute i så god tid. Men så har vi ju en bok på tusen sidor med. Det är så lätt när man sitter några stycken i skolan och pluggar att komma in på andra ämnen. Idag blev det typ 20 minuter plugg och 20 minuter skitsnack. Det blir så mycket trevligare att plugga då tycker jag. Och så lite lunch på det med :)

Fabbe upptäckte nyss att hans nya nyckel inte passar till det gemensamma sophuset. WTF liksom, vad är det för jävla sätt? Usch Öbo sjunker bara mer och mer i mina ögon. Det känns som att dom tror att dom kan behandla folk hur som helst bara för att det är studenter det handlar om! Jag vill flytta till en villa snart, eller iaf en bostadsrätt, Kan inte nån bara ge mig några millar tack? Vad snällt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0