City

Idag har jag och Fabbe varit på stan och shoppat lite. Jag köpte massa nödvändigt  så som nya vårskor, hudkräm,  en kort vårig jacka/kavaj och alkohol. Jackan och alkoholen lär ni få se imorn ;)

Har hittat en ny favorithårspray också från Björn Axén, om man nu ens kan kalla det för spray. Jag har kört med den rosa Proffs-sprayen hur länge som helst och den funkar bra men jag tycker det är lätt att håret blir kladdigt och stelt av den. Jag vill ha volym, men håret ska ändå kännas fräscht och får ABSOLUT inte se fett ut. Den här nya sprayen var asbra, istället för att bli kladdig lade den sig som ett pulver över håret och gjorde det stort och snyggt :)


Try it, you'll love it!

Imorn måste jag upp till Öbo och hämta våra nya hemnycklar, Fabbe råkade slarva bort sina kopior så vi har levt med en uppsättning nycklar i två veckor. Lite lagom jobbigt sådär! Tar nog 16.25-tåget hem till Motown, och då är det bara hem och fixa sig och sen fest :D Jag är pepp som fan!

See you!

Kommentarer
Postat av: Lina

vart köpte du sprayen, är sugen på att testa den,låter ju kanon:)

2010-02-07 @ 21:18:20
Postat av: idanelia

på Kicks i Örebro, borde ju finnas i Motala också!

2010-02-08 @ 20:26:15
URL: http://idanelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0