Helgen som var

Yeey nu har Fabbe och jag ÄNTLIGEN varsin uppsättning nycklar, var hos Öbo och hämtade dom idag. Nu kan vi komma och gå som vi vill utan att behöva passa tider eller vänta på varann hela tiden. Gött!

Var hemma i Motala i helgen, så trevligt så. I fredags var det party hos Linus med parceremonier och annat kul i sann Paradise-anda :P Vissa drog till Harrys men jag, Elin, Erika och Emelie bl.a. var på Hugan. Det var afterski-tema så folk gick omkring i skidglasögon och mössor och hela terassen var full med snö så det inte gick att sitta där ute. Som vanligt märker man när det är lägre åldersgräns på krogen. Dansgolvet gick knappt att vara på pga alla små 18-isar som håller på och knuffas och barnsla sig. Nä tacka vet jag Harrys på lördagar! Bilder från kvällen kommer så småningom på fejjan, I promise!

I lördags blev det bakismys med Elin och Emelie. Vi åt alldeles för mycket pizza och chips och kollade på Mello. Salem var lätt värd att gå vidare (inte så konstigt med tanke på vilket motstånd han hade) och jag gillade också Pain of Salvations låt.

Igår var jag på Ströget och fikade med Lina innan det åter var dags för hemresa till Örebro. SÅKLART blev det massa strul med tågen precis som det blev i fredags när jag skulle till Motala. Då fick vi åka buss från Hallsberg till Motala. Igår blev vi dock bara försenade i typ 25 minuter och vi behövde inte byta färdmedel. Bra det iaf. Folk på tåget var assura och det hade tydligen varit förseningar överallt. Att inte SJ och Tågkompaniet fattar att det blir vinter varje år och att det kommer massa snö som behöver skottas bort för att tågen ska kunna köras!

Fabbe har övertalt mig om att se Goldeneye med honom ikväll, enligt honom är dte tyå världens bästa film ;) Jag är väl inte sådär överexalterad över den direkt, men får väl ge den en chans.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0