Marsvinsvakt

Igår var mamma och pappa här på en fika. Dom lämnade av Sixten också för att sedan fortsätta till Uppsala och hälsa på Linnéa och Erik. Egentligen skulle päronen kommit redan i lördags men så blev ju vädret som det blev också. Usch, ska det aldrig bli vår snart?! Fabbe är ute och springer nu i kylan. Jag tycker han är dum i huvet som är ute och idrottar i 8 minus när det finns ett varmt gym man kan gå till istället :P

Det är så mysigt med ett litet husdjur tycker jag. Om det inte vora för att både Fabbe och jag åker hem rätt ofta och inte är i Örebro alls på sommaren så skulle jag gärna skaffa nåt litet djur, typ ett marsvin eller kanske en liten katt. När jag blir "vuxen" och bor i villa och sånt ska jag definitivt ha djur!



Här ligger han och myser i mitt knä :)

Tentan gick helt ok btw. Åtminstonde kändes det så, sen får vi väl se när resultatet kommer. Just nu är det iaf inte så mkt jobbigt framöver. Idag börjar vi med utvecklingspsykologi, blir nog intressant. Vi går dock 15-19, inte den mest ultimata tiden direkt. Menmen, då hinner man fixa lite andra saker på dan, typ som att städa och gå och handla.

På torsdag åker jag hem till Motala förresten. Har tandläkartid på fredag förmiddag och sen får vi väl se vad resten av helgen har att bjuda på :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wie, Sixten-gos. Längtar till jag kommer hem o får pussa på honom också. <3



(Yepp Fabbe ÄR dum i huvet som är ute o springer i 8 minusgrader, Erik går på yoga istället de är iaf varmt ^^ )

2010-02-24 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0