Tentatajm

Klockan 8.15 imorn är det dags. Kan inte säga att jag känner mig beredd till 100 % direkt, skulle gärna skjuta på det en vecka. Har tränat in massa tidigare tentor och typ 70 instuderingsfrågor, men sen vet man ju inte om läraren vill jävlas och väljer ut frågor som inte har vart med tidigare. Hoppas han skriver frågor som man fattar också. Hans engelska är hyfsad men hans svenska är under all kritik. Det finns en svensk del på proven och om man utgår från meningsbyggnad och stavning ser det ut som han har kört det engelska provet genom google translate och översatt det till svenska rakt av :P

Sitter och väntar här på att Fabbe ska komma hem från ICA. Vi skulle göra varma mackor och upptäckte att osten är slut. Man KAN inte strunta i ost på varma mackor, det är omöjligt! Han skulle köpa med sig frysta hallon och blåbär och turkisk yoghurt också, vi ska göra en nyttig efterrätt för en gångs skull :P

Jag har gått och blivit sjuk också. Förkylning, ont i hasen och eventuellt lite feber. Det känns ju lagom kul att skriva tenta i 4 timmar med svidande hals och rnnande näsa! Har sovit dåligt inatt också, vilket jag alltid gör när jag är förkyld.

Nu kom Fabbe med maten. Wish me luck tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0