Tentavecka

Idag har jag inte lämnat huset alls! Bara tvättat och pluggat och pluggat ännu mer. Hoppas tentan på lördag kommer gå bra. Sen sociologin är jag ju van vid stora djupa tentafrågor där man ska diskutera, jämföra och analysera. Nu kommer det bara vara faktafrågor med flervalsalternativ och några med öppn svar. Skönt det iofs. Åh jag hoppas verkligen att jag kommer klara den här tentan, jag pallar inte att plugga in 1000 sidor psykologi en gång till och framförallt inte 5 dar innan nästa tenta. Håll tummarna för mig på lördag mellan 8 och 12! Efter tentan kommer mamma och pappa hit och äter lunch och lämnar av Sixten. Dom ska åka upp till Uppsala och hälsa på Linnéa och Erik och jag och Fabbe skk vara marsvinsvakter i 4 dar. Så trevligt :)

Idag har jag förresten fått ett nytt bankkort och en blankett för nytt körkort. Nu har jag snart alla mina kort igen, måste bara köpa en ny plånbok att förvara grejerna i. Just nu går jag runt med pengar och kort i en rosa neccesär med jordgubbar på :P Egentligen borde jag köpa nån slags senilsnodd också och sätta fast i väskan/kläderna så jag inte tappar bort plånboken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0