Strömavbrott

Gud nu har det kommit ännu mer snö! Ska det aldrig bli vår snart? Å andra sidan, hellre massa snö och minusgrader än slask och några plus.


Igår kväll när jag och Fabbe höll på och laga mat blev dte helt plötsligt kolsvart och knäpptyst. Det visade sig att strömmen gått på hela Studentgatan. Som tur var så var maten precis klar så jag och Fabbe fick tända massa värmeljus och sitta där och käka. Mysigt :) Efter maten gick vi runt på området och kollade, och detsatt massa folk i korridorer och så som hade tänt ljus och spelade spel och grejer. Tänk vad trevligt det kan vara med strömavbrott ibland, då börjar folk umgås med varandra istället för att sitta och glo framför dator och TV. Efter nästan en timme kom strömmen iaf tillbaka som tur var :)




Visst blir man sugen på vår när man ser alla fina vår- och sommarklänningar? :) Den här kommer från Nelly.

Kommentarer
Postat av: emelie

Låter ju riktigt mys med strömavbrott måste jag erkänna;) men jag skulle nog hellre pyssla med andra aktiviteter isf;)

2010-01-29 @ 18:12:20
URL: http://paradisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0