VP

Usch jag tror jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen och är förkyld. Inte okej! Jag som har köpt träningskort och skulle börja mitt nyttiga liv och allt och sen kan jag inte träna. Det är som att min kropp strejkar genom att bli sjuk, den är för lat för att orka träna :P

Jag och Fabbe ska snart gå och handla på ICA. Där skrapar man ihop en del vuxenpoäng. Sambo, veckohandling och ICA-kort. Bara volvon, villan och vovven som fattas nu ;) Gjorde nått test där man kunde kolla sin vuxenpoäng och enligt det var jag typ 23.5 år. Jag som inte alls känner mig vuxen än! Det här var sidan:

Vuxenpoäng

Snart vill jag inte fylla år längre, nu börjar man bara bli för gammal för att göra massa saker. 23-24 nånting känns som en lagom ålder, då får man åka på kryssning och sånt själv också. Jag vill inte fylla 25 iallafall, då är man lika nära 20 som 30 och vid 30 vet vi ju alla att livet är slut ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, en kryssning måste vi ta snart igen!



tack för bilderna, de är absolut kandidater till att få hänga på väggen över soffan;)

2010-01-26 @ 20:11:58
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: ida

ja verkligen! inte vänta tills vi är 23 iaf! ;)



haha jag visste väl att du skulle tycka om dom. häng dom i taket över sängen annars ;P

2010-01-26 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0