3 månader kvar

Precis när man börjar tro att det ska bli vår kommer snöstormen. Jag har sagt det förr och säger det igen, vi har kommit in i en ny istid och det kommer inte bli nån sommar! Haha jag kan höra era protester mina vänner, och jag hoppas att jag har fel ;) Vi har ju redan planerat in massa roligt i sommar. Jobb på Donken är säkrat och jag ska se till att jobba som bara den så jag har råd med både Peace and Love och en liten charter. Har inte vart på solsemester sen hösten 2007, så det är fan i mig dags nu!

Just nu sitter jag bara och väntar på att veckan ska ta slut och att det ska bli lördag för då kommer tre av mina favorittjejer hit :D Jag har redan planerat in hela vistelsen, ingen tid får gå till spillo, haha. Men innan det blir helg ska jag gå på föreläsning, träna, hämta mitt körkort på posten, städa, handla, börja skriva lab-rapport och lite annat. Dags att sätta fart med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0