Ännu en helg är till ända...

... och en trevlig sådan var det också. i fredags vid 6-tiden dök Linnéa och Erik upp här utanför dörren och stannade fram till igår em. Vi har vart och kollat in universitetet, shoppat lite på stan och ätit massa god mat. Det var tänkt att det skulle bli utgång i lördags men vi upptäckte att vi var rätt sega allihopa så det blev filmkväll istället. Eventuellt flyttar Lnnéa hit i höst om hon kommer in på det hon vill. Då blir det två Sanfridsson här i Örebro (eller tre om man räknar personen som bodde i Nisses trappuppgång och som tydligen delade mitt efternamn. Ingen släkting vad jag vet iaf).

Jag saknar mina små myrslokar där hemma, fick ett gulligt sms i fredags som sa att jag också var saknad. Men nu är det bara en dag kvar och sedan åker jag hem. Hela sex dagar ska tillbringas i Motala, och det kommer hinnas med massa kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0