Awesome

Elin, Emelie och Lina kom och hälsade på i helgen och det var hur kul som helst! Elin och Emelie kom med tåget vid 10 ca, och sen bar det av till stan där det shoppades för fulla muggar (Efi vann :P). Jag som redan hade spräckt min shoopingbudget för den här månaden var tvungen att köpa väska, örhängen och nagellack ;) Vi käkade god lunch på Soleo och åkte sen hem till mig för att göra oss iordning. Som förra gången blev hela lägenheten full med kläder, smink och halvpåklädda brudar som sprang omkring som yra höns. Mitt i allt lyckades vi laga middag också, bra gjort där känner jag! Linafina kom lite senare vid 18.15 pga strul med jobbschema. Vi hade jättetrevligt på kvällen, hade förfest, spelade kort och snackade en massa skit.

Vid 23 tog vi bussen in till stan (haha videoblogg på bussen) och gick på Strömpis. Det var nog den längsta kön in dit jag sett i hela mitt liv, den gick rätt fort som tur var. Inne på dansgolvet körde vi handen i luften (varamon-style), så jävla klockrent när folk runtomkring börjar härma oss. Drog oss hemåt vid 2 på en panikfull buss, något jobbigt var det. Igår var alla assega och vi bara låg i soffan och kollade på Lasse-filmen. Brudarna drog hem vid 13.45 och jag och Fabbe avslutade helgen med pizza. AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0