Laddar

Sitter här nu och har den vanliga ångesten inför tenta. Den drar igång vid kvart över 2 och även om jag vet att jag skulle kunna plugga mer känns det inte som man får in nåt nytt i huvudet så här precis innan. Jag tycker nästan det är bättre att ha tenta tidigt på morgonen, bara så man bli av med skiten, även om man sitter som en zombie första timmen bara för att det är så tidigt. Hur det än går, så efter tentan är jag i alla fall ledig hela helgen :)

Fabbe har tenta imorn, men dom ska ändå ut några stycken i kväll och ta en öl. Fabbe har en kille i sin klass som aldrig har kuggat en tenta om han har tagit en öl med polare kvällen innan, så han tror att om han bryter traditionen kuggar han :P Snacka om skrockfull. Jag har inte direkt någon ritual innan tenta, men det har ju gått bra hittills så verkar som jag inte behöver någon heller.

Ikväll ska jag till Frida en sväng. Det blir lite klädbytarträff och så ska jag kolla in hennes nya lägenhet. Trevligt :) Imorn kommer Linnéa och Erik på em, då blir det spex på kvällen och sen får vi väl se vad resten av helgen har att erbjuda. Kul kommer det iaf bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0