Lasse har gjort covers!

Har precis upptäckt att Du hade tid och Du gamla fria nord inte är skrivna av Lars Winnerbäck själv utan bara är svenska översättningar från en artist som heter Ani DiFranco. Känns lite konstigt att lyssna på originalen eftersom man är så van att höra Lasse sjunga på svenska. Jag trodde faktiskt inte han hade gjort några covers alls.


Ani DiFranco - You Had Time (Du hade tid)


Ani DiFranco - Tis of Thee (Du gamla fria nord)

Förresten, är det inte en ung Mischa Barton i You Had Time-videon om jag inte ser fel?

Kommentarer
Postat av: Lina

Japp, det är Mischa Barton:)



O vilken chock att han har gjort covers på dom! Hade jag ingen aning om.

2010-03-09 @ 21:07:18
Postat av: Ef

Hade inte heller en aning,.galet. Men henne har jag hört förr faktiskt.

Men du Ida, dags för uppdatering! :)

2010-03-12 @ 16:38:53
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0