Vår

Sorry för dålig uppdatering på sista tiden, jag vet att ni har saknat det ;) Skyller på tidsbrist och skrivbrist.

Nu känns det äntligen som att våren är på väg, sol 4 dar i rad och slask. idag såg jag till och med en bit gräs sticka fram genom snön. Härligt! Jag längtar som bara den till sommarn, tänk när vi ligger där i Varamon i bikinin och svettas, hur awesome låter inte det?

Igår åt jag, Mari och Camilla sushi på kvällen och sen gick jag och Mari på bio och såg Snabba Cash. Jag har typ bara hört skit om filmen, men den var faktiskt riktigt bra. Kan ju iofs bero på att jag inte har läst boken, dom hade tydligen ändrat en del grejer i manus. Man blir inte så sugen på att bli kriminell när man ser filmen iaf, vilket kanske var syftet. Jens Lapidus är ju trots allt jurist.

Nu ska jag återgå till tvättstuga och Developmental Psychology!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0