Dagens roligaste

Hade tråkigt förut och skulle därför rensa upp lite på datorn. Har massa gamla bokmärken/favoriter på firefox som jag aldrig nånsin går in på längre. Upptäckte bland annat att jag fortfarande hade Skunk och Lunarstorm inlagt som favoriter och kunde inte låta bli att gå in och kolla.
På lunar är typ allas profiler borta pga inaktivitet (lustigt att inte min är det med tanke på att jag inte vart inne på hur länge som helst) men på skunk finns allt kvar! Allas profiler, dagboksinlägg och gästböcker, allt, som ett monument över en svunnen tid. Satt och kollade runt i säkert en halvtimme och bara garvade högt för mig själv åt allas töntiga grupper som man var med i, åt superfjortis gästboksinlägg i stil med: "heej gummsan, du är bäst, äälskar deej!", åt såna där dagbokslistor man gjorde med fakta som typ favoritfärg, klädstil för dagen och hur många man hade hånglat med, åt allas nicknames och åt vad folk hade för låtar som började spelas när man gick in på deras profil (Gigi D'Agostino - I'll fly with you och Kent - Socker för att bara nämna några). Jag blev nästan lite nostalgisk där ett tag, 2004-2005 var skapligt roliga år såhär när man ser tillbaks på det i efterhand. Det roligaste tycker jag nästan är att man tyckte man var så jävla mogen när man var sisådär 15, 16, 17 år, att man var typ vuxen och kunde ta ansvar över allt själv, men sanningen är ju att man egentligen var jävligt barnslig och inte vuxen på något sätt. Gå in och kolla så får ni er också ett gott skratt ;)


Bästa låten 2004 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0