Glass-snake

Sitter här framför datorn och försöker måla naglarna samtidigt, går sådär faktiskt. Ska snart i väg på mitt livs andra utflyttningsfest, till Tärnvägen närmare bestämt. Trevligt, och vädret har ju tydligen bestämt sig för att för en gångs skull vara på min sida! Gött äre!

Var hos en optiker idag för första gången i mitt snart 22-åriga liv. Det började i januari då jag satt på föreläsningar och märkte att jag inte såg orden på powerpointen så tydligt. Sen dess har det bara blivit värre och jag får typ sitta och kisa för att kunna se små ord. Har flera gånger missat att hälsa på folk i skolan för att jag inte har sett vem det är förrän personen är på typ 2 meters avstånd. Idag kom i alla fall domen: jag är blind. Haha nävars, men jag har brytningsfel och är närsynt, och ska ha glasögon på mig när jag kör bil och är i på föreläsningar. Har beställt ett par ascoola bågar nu, skönt att det är inne med brills just nu så man inte blir mobbad för att man är en glasögonorm som det var förr i tiden ;)

Dessa blev det. Får nog hämta dom nästa vecka förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0