Homecoming

Jag borde börja packa snart, men jag har inte riktigt orkat än. Ska inte åka hem förrän vid kvart över två imorn, så det är lurre! Imorn kväll blir det fest hos Limpan, trevligt trevligt. Det var ett tag sen, och brukar bli lyckat, så det ser jag fram emot.

Resten av helgen är rätt öppen än så länge. Släktkalas på Kristi Flyer, dte är väl det enda. Enligt mamma blir vi 29 pers hemma hos oss, undrar jag hur det ska gå till. Några får sitta och käka i garaget :P

Hursomhelst ska det bli trevligt att komma hem, inte vart hemma sen i påskas. Sen var jag ju iofs i Uppsala på Valborg med familj och vänner men ändå.

Bjussar på några bilder, snäll som jag är ;)








Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahahhaha älskar katten!

2010-06-09 @ 08:18:49
URL: http://paradisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0