Lördag

Jag håller på här i köket med att baka en kladdkaka tills imorn när mamma och pappa kommer. Dom är i Uppsala just nu och ska hämta hem alla Linnéas möbler och saker och imorn förmiddag svänger dom förbi här och hämtar hem min sommargarderob och lite annat. Hittills har jag fyllt en stor (och då menar jag STOR) väska med kläder och en påse full med skor och väskor plus min största necessär med smink och smycken i. Fabbe tycker att jag har alldeles för mycket kläder, han fick plats med allt sitt i sin lilla bag :P

Jag och Fabbe ska på bio ikväll och se Robin Hood. Jag hoppas den är bra, har hört både bra och dåligt om den men jag hoppas på det första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0