Min hals!

Har inte kunnat sova knappt nåt i natt på grund av min jävla hals. Har ont som bara den och dessutom ingen röst. Mamma har fått ställa ja- och nejfrågor till mig nu hela morgonen för att få svar på det hon vill. Haha snacka om att mna blir handikappad när man inte kan prata. Det är vid såna här tillfällen man önskar att man kunde teckenspråk!

Förutom detta lilla missöde har helgen annars varit finfin. Igår blev det utepremiär då jag, Elin och Lina satt på Linas altan hela kvällen UTAN ATT FRYSA! Då vet man att sommaren är på g. Vädret överhuvudtaget igår var ju bara för härligt. Mamma och jag var på stan och kollade in allt balfolk och jag konstaterade att det har varit fint väder på balen sen 2006. Bra där. Tänk att det var hela 3 år sen vi gick på bal och man fick klä upp sig och vara så fin, helt sjukt att det är så längesen. I fredags var vi hos Efi och käkade godis, glass, ostbågar och snackade allmän skit :P Men jag höll på att bli halvt ihjälskrämd. När vi skulle åka till Elin och svängde vänster i donken-korsningen var det en jävla idiot som istället för att svänga höger in i högerfilen tvunget skulle lägga sig i vänsterfilen vilket ledde till att han prejade upp mig i refugen. Fyfan vad arg och rädd jag blev. Om man nu ser att det kommer en från vänster lämnar man väl plats åt den bilen och sen kör om och lägger sig i andra filen? Vissa har fan inget trafikvett alls!

Idag blir det hemgång till Örebro igen, förutsatt att jag mår bättre framåt eftermiddagen. Vi ska grilla här vid ett är dte tänkt, både kyckling- och oxfilé står på menyn och så måste min hals krångla, så typiskt :( Jag tänker iaf tvinga i mig maten om det så innebär att jag river upp hela halsen :P

Kommentarer
Postat av: camilla

Mitt tips mot förkylning är att gå till en hälsokostbutik och köpa rosenrot, smakar lite skumt (gör inget när man knappt smakar något) men dämpar dom flesta förkylningar :) Hoppas det hjälper! och krya på dig! :)

2010-05-16 @ 14:24:53
URL: http://vombat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0