P&L

Min annars ganska så tråkiga dag med föreläsning och förkylning fick ett supertrevligt avslut då jag, Emelie och Lina ÄNTLIGEN köpte Peace & Love-biljetter. Som jag har väntat! Nu ska vi bara se till att få med oss Efi också så blir detta ännu mer finemang. Var på Peace & Love 2007 och det var en av de roligaste sakerna jag varit på i mitt liv. Förutom hela festivalgrejen så älskar jag att det ligger mitt inne i Borlänge och att man därför har tillgång till vattentoaletter (slipper Bajamajan!), vanliga barer, shopping och att man sist med inte minst slipper leran! Inga gummistövlar här inte (fast dom tas ju med ändå ifall att). Måste kolla upp hur vårt tält mår efter Hultan förra året, jag har inte ens koll på vem det är som har det? Om jag minns rätt blev det lite trasigt förra året, men inget som inte går att laga med silvertejp ;) Vad pepp jag blev nu, detta kommer bli så KUL! Och så Cypern, Varamon, cykelfest, uteservering, kubb, minigolf, Måndagsklubben och värme på det också, kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0