Tisdag

Usch vad sista biten av terminen är seg! Personlighetspsykologi är rätt intressant egentligen men just nu skulle inget skolrelaterat vara intressant hur kul det än är. Sommarlov nu tack! Nu när det börjar bli varmt och soligt ute blir jag ännu mindre motiverad att plugga. Men nu är det bara 10 dar, en tenta och lite justeringar på labrapporten, sen är det klart :) Har fått schema från donken nu också inför sommaren. Jag jobbar inte så mycket som jag borde med tanke på min ekonomi men jag jobbar tillräckligt mycket med tanke på väder och allt roligt jag ska hinna med i sommar :P Såg dock att Matilda schemalagt mig under Peace & Love, trots att jag sa att jag ville vara ledig då. Men var bara småpass på typ 4 timmar var så borde inte vara alltför svårt att byta bort :)

Imorn kommer Linus och dom hit igen och ska bo hos Hella och gå ut i Öret. Förra gången kunde jag ju bara vara med en liten stund på förfesten pga att jag hade tenta typ två dar efter. Men den här gången ska jag iaf hänga med ut. Kommer nog bli jätteskoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0